#NEWS

Aktualizacja v9.40 - opisz wszystkich zmian!

Z DNIA: 17/07/19
Autor: FORTNITEBOX 0    109

Co nowego?

Strzelba taktyczna – warianty epicki i legendarny
Strzelba wraca w całkiem nowej postaci. Wskoczcie do gry i wypróbujcie warianty epicki i legendarny! 09_TopTierTacticalShotgun_NewsHeader.jpg

Bronie i przedmioty


  • Nowa epicka i legendarna strzelba taktyczna.
    • 83/87 pkt. maksymalnych obrażeń
    • 1,5 strzału na sekundę.
    • Mieści 8 nabojów.
    • Mnożnik trafienia w głowę: 2,25.
    • Można go znaleźć w łupach luzem, skrzyniach, zrzutach zaopatrzenia, Transporterach Łupów i automatach do sprzedaży przedmiotów.
  • Samopowtarzalny karabin snajperski ma zmniejszone powiększenie lunety.
    • To zmiana zwiększająca komfort gry, mająca poprawić przydatność i odczucia podczas korzystania z tej broni.
  • Zmiany strzelby bojowej
    • Zmniejszono mnożnik trafień w głowę z 1,7 do 1,5.
    • Zmniejszono skuteczność strzelby bojowej na daleki zasięg
      • Skrócono krzywą balistyczną pocisków z:
        • 2,44 (bez zmian)
        • 4,88 pola do 4,39 pola
        • 9,77 pola do 6,84 pola
        • 19,53 pola do 11,72 pola
    • Przyglądaliśmy się efektom ostatnich zmian w spadku obrażeń wraz z odległością i zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej ograniczyć skuteczność tej broni na dalekie dystanse, zmieniając krzywą tak, aby strzelba taktyczna bardziej przypominała inne bronie tego typu, a jednocześnie zachowała swój unikatowy charakter.
  • Wycofano z gry
    • Czterotaktowa snajperkę z tłumikiem
      • Warianty epicki i legendarny.
  • Przywrócono do gry
    • Czterotaktowy karabin snajperski
      • Warianty rzadki, epicki i legendarny.

Poprawki błędów

  • Strzelba z magazynkiem bębnowym ma teraz prawidłowy spadek obrażeń wraz z odległością.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że panelu skokowego nie dało się zniszczyć kilofem.


Rozgrywka


  • Podniesienie przedmiotu, który uzupełnia stos z nadwyżką nie powoduje już upuszczania trzymanego przedmiotu.
    • Zamiast tego upuszczana jest nadwyżka.
  • Gracze automatycznie podnoszą przedmioty jednorazowe, jeżeli mają je już w ekwipunku, a stos nie jest pełny.
    • Jeżeli automatycznie podniesione przedmioty wypełnią stos, nadwyżka zostanie upuszczona.
  • Posiadacze pakietów Fundatora otrzymali nowe lotnie i zbierak.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że pojemniki z zestrzelonych przez graczy dronów zaopatrzeniowych nie były widoczne.
  • Drony zaopatrzeniowe, które zbyt długo były zablokowane, nie będą już pozostawały w bezruchu.
  • Zmieniono „Odwróć sterowanie samolotem przy pomocy klawiatury” na „Odwróć sterowanie klawiaturą podczas latania” w menu opcji, aby podkreślić, że sterowanie mogącymi latać pojazdami naziemnymi, zostaje odwrócone podczas lotu.
  • Naprawiono niektóre krańcowe przypadki, kiedy wyświetlane obrażenia zadane z użyciem strzelby były zaokrąglane w dół.
  • Drzwi w schematach renderują się poprawnie, gdy gracze budują.
  • Gracze mogą teraz łatwiej podnosić przedmioty, kiedy na nich stoją.
  • Urządzenia do sterowania stopami umożliwiają graczom poprawną zmianę broni na następną lub poprzednią.
  • Krzaki nie uniemożliwiają już graczom odzyskiwania zdrowia dzięki Fontannie Obfitości.
  • Gdy gracz korzystający z Bomby Cienia wsiada do pojazdu, efekt Bomby nie pozostaje już aktywny po tym, kiedy powinien się zakończyć.
  • Jeżeli automatyczne sortowanie jest włączone, podniesiona Fontanna Obfitości poprawnie wskakuje na pierwsze wolne miejsce po prawej stronie w ekwipunku, tak, jak inne przedmioty jednorazowe.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po użyciu Szczeliny na Wynos gracze szybowali zbyt wolno.
  • Przedmioty jednorazowe zmieniające wartości na paskach (mikstura osłony, apteczka itp.) mogą być używane przez graczy na tyrolce.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że Bomby Cienia blokowały możliwość odbijania się od ściany pod pewnymi określonymi kątami.
  • Gracze nie mogą już odbijać się od pola kukurydzy jak od ścian używając Bomby Cienia.
  • Gracze nie mogą już odbijać się od strumieni powietrznych jak od ścian używając Bomby Cienia.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kręgi Fortbajtów nr 4, 64, 70 i 89 nie pojawiały się nawet wtedy, gdy gracz nosił wymagane elementy kosmetyczne.
  • Aby uniemożliwić graczom nadużywanie emotki Dabowanie, wrowadzono opóźnienie pomiędzy jej zakońćzeniem i oddaniem strzału.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty graficzne pojawiające się po zadaniu obrażeń osłonie były większe niż zwykle, co blokowało pole widzenia gracza.
  • Ulepszenia obsługi urządzeń do sterowania stopami
    • Strefa neutralna i maksymalne wychylenie działają teraz w oparciu o punkty krańcowe.
    • Ulepszono sterowanie Taranem.


Rywalizacja w Fortnite


  • Nowy turniej: Xbox Cup (20 i 21 lipca) [pula nagród pieniężnych: 1 000 000 USD!]
    • Tryb gry solo
    • Turniej ten jest otwarty dla wszystkich graczy z Xboxa One i nie wymaga znalezienia się w żadnej konkretnej dywizji Areny.
    • Pula nagród zostanie rozdzielona między wszystkie regiony. Więcej informacji i oficjalne zasady podamy wam jeszcze w tym tygodniu. Sprawdźcie stronę turniejów w kliencie gdy, aby poznać harmonogram.
    • Format:
      • 20 lipca – Runda 1: wszyscy uprawnieni gracze
      • 21 lipca – Runda 2: 1500 najlepszych graczy Rundy 1
  • Gracze mogą teraz wybrać flagę, która będzie wyświetlana w ich profilu kariery.
    • Flagę tę można wybrać i zmienić w profilu gracza.
    • Po wybraniu lub zmianie flagi gracz nie może zrobić tego ponownie przez kolejne 30 dni.
    • Flaga gracza jest widoczna dla osób, które odwiedzają jego profil, a także w tabelach rankingowych turniejów.
    • Jeżeli drużyna składa się z dwóch lub więcej graczy, wyświetlana będzie flaga wybrana przez większość członków drużyny. W przypadku, gdy nie ma większości, wyświetlana będzie flaga z globem.
    • Zestaw obejmuje na razie 37 flag. Jeżeli w przyszłości dodamy flagi w którejś aktualizacji, napiszemy o tym w odpowiednim poście.


Wydajność


  • Poprawiono wydajność serwerów przy korzystaniu z tyrolek.
  • Poprawiono wydajność klienta gry przy korzystaniu z Beczki Obfitości.
  • Zoptymalizowano generowanie kilofów, aby zredukować ryzyko problemów z wczytywaniem przy swobodnym spadku i lądowaniu na początku meczu.


Dźwięk


  • Poprawiono spójność głośności odgłosów kroków wrogów, a także zmieniono spadek głośności z odległością na logarytmiczny, aby dźwięki zanikały w bardziej naturalny sposób.
  • Zredukowano głośność kilku efektów dźwiękowych:
    • Eksplozję Fontanny Obfitości.
    • Eksplozje granatów zbliżeniowych z granatnika.
    • Szum tła platform ze strumieniami powietrznymi.
  • Do starć z bliska dodano warstwę dźwiękową z odgłosami trafień w ścianę. To dodatkowe ostrzeżenie, że wróg strzela do budowli, za którą znajduje się gracz.

Poprawki błędów

  • Odgłosy trafień pocisków w drewno/kamień/metal będą już słyszalne w mobilnej wersji gry i na konsoli Switch.
  • Odgłosy wyposażania rewolweru będą już słyszalne w mobilnej wersji gry i na konsoli Switch.


Interfejs


  • Zmiany w menu dostępnym po naciśnięciu Escape i w panelu społecznościowym:
    • Sygnał wejściowy, który powoduje wyświetlenie menu przycisku Escape lub panelu społecznościowego włącza teraz oba rodzaje menu, i w lobby, i w meczu.
    • Do panelu społecznościowego dodano trzecią zakładkę. Znajdują się w niej wszystkie funkcje związane z czatem głosowym.
    • Grafiki Menu Escape i górnego paska otrzymały poprawki wizualne.


Wersja na urządzenia mobilne


  • Dodano nowe ustawienie „Edycji przy użyciu dotyku”, pozwalające na przełączanie edycji dotykiem (domyślnie jest włączone).
  • Mikrofony z Bluetoothem obsługują już czat głosowy.
  • Przyciski koła emotek są większe.

Poprawki błędów

  • Strzały wykonane przy użyciu Nalotu nie pozostawiają już dużych, wielokątnych konturów.
  • Naprawiono błąd strzelb bojowych i pompek, który powodował, że bronie te nie strzelały poprawnie przy włączonym ogniu automatycznym.
  • Rozwiązano problemy czatu głosowego, które pojawiały się przy dołączaniu do ekipy innego gracza.
  • Można już otworzyć skrzynię w hotelu w Neo-Wykrzywionych.
  • Interfejs obserwatora jest już wyświetlany podczas obserwowania na urządzaniach mobilnych.
  • Gracze, którzy wyłączyli grę, nie pozostają już zalogowani na koncie.
  • Portfel na ekranie zwrotów samoobsługowych jest już wyświetlany poprawnie.
  • Jeżeli na etapie rozgrzewki gracz pozostawił okno „Pokazuj pomoc” otwarte, przycisk nie będzie już widoczny meczu.
  • Tekst „Region turnieju” w zakładce Rywalizacji jest większy.
  • Układ interfejsu znaczników na mapie nie jest już wyświetlany, gdy gracz znajduje się w busie bojowym.
  • Układ interfejsu emotek będzie pojawiał się tylko w trakcie jazdy w tych pojazdach, w których można używać emotek.
  • Gracze mogą obracać elementy kosmetyczne przy użyciu panelu dotykowego.
  • Przy wyposażaniu rewolweru odtwarzany jest odpowiedni efekt dźwiękowy.
  • Strój Cudo zyskał poprawki graficzne widoczne, gdy gracz używa emotki Dzwonek lamy.
  • Lotnia Oko Burzy i zbierak Burzowy Błysk mają właściwe efekty graficzne.
  • Poprawki graficzne stroju Rusałka.
  • Poprawki graficzne smugi Sznur Lampek.
  • Smuga Latarnia wyświetla się poprawnie w grze.


Tryb kreatywny


Co nowego?

Latająca Wyspa Kevina

  • Zbudujcie latające fortece na nowej wyspie! Kevin powrócił.

09CM_Theme_KevinFloatingIsland_Social-.jpg

Generator piłek

  • Zagrajcie w piłkę! Dodajcie do swojej mapy piłki z systemem fizyki, aby stworzyć mnóstwo nowego typu gier i możliwości interakcji między graczami.

09CM_PropPhysicsBall_Social.jpg

Więcej kanałów aktywatorów i odbiorników

  • Zwiększono liczbę kanałów aktywatorów i odbiorników, dzięki czemu możecie zaprogramować na swoich mapach jeszcze więcej rozwałki.

09CM_TriggerReceivers_Social.jpg

Wyspy

Poprawki błędów

  • Opublikowane wyspy nie obracają się już o 180 stopni na minimapie, co powodowało nieścisłości w oświetleniu.


Rozgrywka


  • Zaktualizowano ustawienia „Moja wyspa”
    • Do „Uszkadzania otoczenia” dodano nową opcję
      • Tylko budowle graczy – w czasie gry można zadawać obrażenia budowlom wzniesionym przez graczy (z drewna, kamienia lub metalu), które zostały zbudowane w grze, w czasie tworzenia mapy.
    • Dodano nową opcję „Uszkadzania budowli”
      • Określa ona kto może uszkadzać budynki wzniesione przez graczy w czasie gry.
      • Wszystkie, budowle własne, budowle drużyny, budowle wrogów, budowle własne i wrogów, żadne (domyślnie: wszystkie)
    • Do „Limitów zasobów” dodano nowe opcję
      • 10 000, 50 000, 99 999


Poprawki błędów

  • Budowle graczy można edytować przed umieszczeniem ich na mapie, kiedy włączone są ustawienia „Uszkadzania otoczenia”.
  • Gracze nie są już zmęczeni skokami, jeżeli opcja ta jest wyłączona.
  • Niezajęte pojazdy nie przenikają już przez obiekty.

Znany problem

  • Monety zebrane w trakcie gry nie pojawiają się w trybie tworzenia w tej samej sesji trybu kreatywnego.
    • Monety pozostają aktywne i pojawiają się w kolejnych rozpoczętych grach.


Bronie i przedmioty


  • Nowa epicka i legendarna strzelba taktyczna.
    • 83/87 pkt. maksymalnych obrażeń
    • 1,5 strzału na sekundę.
    • Mieści 8 nabojów.
    • Mnożnik trafienia w głowę: 2,25.


Narzędzia kreatywne i Smartfon

Poprawki błędów

  • Gracze korzystający ze Smartfona mogą już wchodzić w interakcję z gejzerami z galerii wentylatorów.


Gotowce i galerie


  • Do galerii wentylatorów dodano krater Kevina.
  • Do galerii przedmiotów jednorazowych dodano loda.
  • Do galerii sportów dodano bramkę.
  • Do galerii bez kolizji dodano ramkę Pizzy u Pita i wióry drewna.
  • Do galerii z przyrodą Widmowych Wzgórz dodano drzewo.
  • Do galerii z rekwizytami z jadłodajni dodano niebieskie bufety.
  • Do galerii A i B z podłogami trawiasto-ziemnymi dodano więcej pól podłoża.
  • D galerii B ulicy dodano więcej chodników.

Poprawki błędów

  • Sztandary zamków znowu można niszczyć, jeżeli „Uszkadzanie otoczenia” jest wyłączone.
  • Poprawiono worek na śmieci, który przenikał przez schody w Oazie Odpoczynku.
  • Krzaki z galerii elementów niezniszczalnych nie są już niszczone przez budowle graczy.
  • Gdy gracz kopiuje krzak w galerii z elementami przyrody z pustyni, nie wyświetla się już pasek zdrowia.
  • Gotowiec Pueblo, trio poprawnie pojawia się na siatce.
  • Galeria sześcianów Kevina ma dwie różne wersje bloczków.
  • W gotowcu Mega Market wymieniono niektóre z sufitów.
  • Naprawiono elementy z galerii klifu, które ulegały samozniszczeniu, gdy gracz kończył korzystać ze Smartfona.
  • Gotowce granatów eksplodują już przy kontakcie, zamiast się odbijać.


Urządzenia


  • Zwiększono liczbę dostępnych kanałów aktywatora do 24, a odbiorników – do 30.
  • Dodano generator piłek.
    • Generuje piłki zachowujące się zgodnie z zasadami fizyki.
    • Rozmiar: służy do ustawiania wielkości generowanej piłki.
      • Mała, średnia, duża, superduża (domyślne: średnia)
    • Typ: służy do ustawiania właściwości fizycznych piłki.
      • Domyślny, lekki, ciężki, śliski, sportowy.
    • Mnożnik siły gracza: określa siłę, z jaką siłą gracz uderza w piłkę.
      • Brak, niski, średni, wysoki (domyślnie: średni)
    • Siła odrzutu gracza: określa siłę, jaka zadziała na gracza, którego trafi piłka.
      • Brak, niska, średnia, wysoka (domyślnie: średnia)
    • Opóźnienie odradzania się: określa, ile czasu upłynie, nim urządzenie wygeneruje kolejną piłkę po tym, jak poprzednia zostanie zniszczona.
      • Brak, 0,5 s, 1 s, 2 s, 3 s, 5 s (domyślnie: 3 s)
    • Grawitacja: określa, czy na piłkę wpływa siła grawitacji.
      • Wył., wł. (domyślnie: wł.)
    • Likwiduj graczy przy dotknięciu: określa, czy po dotknięciu piłki gracz będzie likwidowany.
      • Wył., wł. (domyślnie: wył.)
  • Dodano nowe urządzenie: Menadżer Rekwizytomatu.
    • Określa sposób działania Rekwizytomatu i Chowanego-przebieranego; zawiera też ustawienia interfejsu.
    • Pokaż pozostałe rekwizyty: tak, nie
    • Częstotliwość pingu rekwizyty: określa czas między dźwiękami wydawanymi przez graczy przebranych za rekwizyty.
      • Wył., 10 s, 15 s, 30 s (domyślnie: 15 s)
  • Do urządzenia panelu startowego gracza dodano nowe opcje.
    • Włączone podczas fazy: określa, kiedy urządzenie jest aktywne.
      • Włączono, tylko rozgrzewka, tylko gra, wyłączono. (domyślnie: włączono)
    • Dodano odbiorniki służące do włączania i wyłączania urządzenia.
  • Do urządzenia wybuchowego dodano nowe opcje – poniższe opcje działają jedynie na paski zdrowia w stylu strzałki.
    • Widoczny dla drużyn: określa, które drużyny widzą pasek zdrowia urządzenia.
      • Dowolna, 1-16, wszyscy wrogowie, wszyscy neutralni, wszyscy sojusznicy (domyślnie: dowolna)
    • Tekst ikony sojusznika: określa tekst, który jest wyświetlany na pasku zdrowia, jeżeli urządzenie jest sojusznicze.
    • Tekst ikony neutralnej: określa tekst, który jest wyświetlany na pasku zdrowia, jeżeli urządzenie jest neutralne.
    • Tekst ikony wroga: określa tekst, który jest wyświetlany na pasku zdrowia, jeżeli urządzenie jest wrogie.
    • Rozmiar tekstu interfejsu: określa wielkość wyświetlanych tekstów ikon / punktów zdrowia.
      • x1, x1,5, x2 (domyślnie: 1x)
  • Dodano nową opcję urządzenia obszaru punktowanego.
    • Filtr przedmiotów punktowanych u graczy: określa, czy gracz musi mieć w ekwipunku określony przedmiot, aby móc zdobywać punkty za znajdowanie się w strefie punktowanej.
    • Wł., wył. (domyślnie: wył.)
    • Działa tylko przy włączonym ustawieniu punktowania.
  • Dodano opcję włączania/wyłączania efektu cząsteczkowego mgły przyziemnej.
  • Zmieniono domyślne ustawienie opcji „Zapewnia przedmioty po odrodzeniu się” w urządzeniach ustawienia drużyny na „wyłączone”, dzięki czemu przedmioty z ekwipunków graczy nie są usuwane przy odradzaniu się.

Poprawki błędów

  • Zapisywanie ustawień urządzenia panelu startowego gracza nie uniemożliwia już graczom poprawnego odradzania się na panelu.
  • Urządzenie z wieżyczką stacjonarną nie niszczy podłogi na której stoi po grze, co powodowało niekiedy masowe zniszczenia na mapie, jeżeli wieżyczka znalazła się na podłodze będącej kluczową podporą struktury.
  • Obiekty nie znikają już, kiedy gracz przechodzi do centrum, a następnie powraca na wyspę.
  • Usunięto kilka problemów związanych z urządzeniem latarni:
    • Latarnia jest już niewidoczna w fazie przed grą, jeżeli została ustawiona na „tylko gra”.
    • Latarnia jest poprawnie ukrywana po zakończeniu gry.
    • Urządzenia celu z ustawieniem „drużyna 16” niszczą już inne urządzenia celu w swoim zasięgu.
    • Usunięto szereg problemów związanych z Rekwizytomatem.
    • Kierunek rekwizytu widoczny dla przebranego gracza powinien być dopasowany do kierunku, jaki widzą inni gracze.
    • Gracze nie mogą już zmieniać się w latające wyspy przy użyciu Rekwizytomatu.
    • Przełączanie broni, gdy obiekt podświetlony jest z użyciem Rekwizytomatu nie powoduje już, że po przełączeniu obiekt pozostaje podświetlony.
    • Komunikat „Wyjdź” w interfejsie jest już wyświetlany w trybie rekwizytu.
    • Naprawiono błąd, który powodował, że gdy gracz był przebrany i znajdował się w trybie lotu, na ekranie na urządzeniach mobilnych pojawiały się nieprawidłowe komunikaty z przyciskami.
    • Gdy gracz przebiera się za pewne określone rekwizyty, na ekranie pojawiają się poprawne wartości zdrowia.
    • Przebrani gracze nadal są widoczni, jeżeli ich rekwizyt został zniszczony przy użyciu urządzenia wybuchowego.
    • Krzaki jednorazowego użytku nie pozostają już widoczne po tym, gdy gracz przebrał się za rekwizyt.
    • Komunikat z przyciskiem „Blokowanie na miejscu” nie pojawia się już jako „Nieprzypisany” na konsolach i urządzeniach mobilnych.
    • Gracze nie mogą się już przebierać za tor manekina ćwiczebnego ani generator pojazdów dzięki Rekwizytomatowi.
    • Rekwizytomat ma poprawną liczbę gwiazdek określających rzadkość.
    • Naprawiono błąd występujący na urządzeniach mobilnych, który powodował, że interfejs Smartfona pojawiał się na ekranie, gdy przebrany gracz został trafiony Discobombą.
    • Gracze mogą przebierać się za duże rekwizyty z każdego punktu widzenia.
    • Nierówny teren nie uniemożliwia już graczom przebierania się za określone rekwizyty.
    • Usunięto błąd, który powodował, że postaci graczy drgały, jeżeli były przebrane za rekwizyty i stały w pobliżu szczeliny centrum kreatywnego.


Interfejs i opcje społecznościowe


  • Do opcji „Zignoruj drużynę przy obrażeniach” i „Zignoruj odległość drużyny” urządzenia wybuchowego dodano opisy, aby sprecyzować w interfejsie, w jaki sposób są one związane z rodzajem drużyn.

Poprawki błędów

  • „Pozostało odrodzeń” jest poprawnie wyświetlane na tablicy wyników.
  • Poprawiono wskaźnik „Liczba chowających się” w interfejsie chowanego-przebieranego, który pojawiał się poza grami.
  • Poprawiono literówkę w ustawieniu „Umożliwia upuszczanie przedmiotów” w menu angielskiej wersji językowej gry.
  • Poprawiono błąd w opisach ustawienia „Wymaga linii strzału” urządzenia latarni oraz urządzenia wybuchowego w angielskiej wersji językowej gry.


Urządzenia mobilne


  • Elementy bazy arktycznej są wyświetlane poprawnie w narzędziu do edycji.
  • Kiedy gracze najeżdżają na sterownik burzy przy użyciu Smartfona, podgląd schematu jest już widoczny.
  • Instrukcja zmiany celu znacznika szczeliny jest już wyświetlana.


Ratowanie świata



Co nowego?

2. urodziny Fortnite!
Świętujcie dwa lata Fortnite z urodzinowymi zadaniami i bohaterem!
09BR_Birthday_Social.jpg

Jubilama
Otwórzcie Jubilamę wypełnioną bohaterami i broniami, które pojawiły się w wydarzeniach przez ostatni rok!
09StW_BirthdayLlama_Social.jpg

Misje i systemy


  • Zadania, misje alarmowe i nagrody za dzienne logowanie zamiast V-dolców zapewniają talony rentgenowskie tym z graczy, którzy nie są Fundatorami. Fundatorzy nie odczują tej zmiany. 
  • Świętujcie drugie urodziny Fortnite z tymi słodkimi zadaniami urodzinowymi:
    • Zgarnijcie nowego bohatera, Jonesy'ego z Brygady Urodzinowej, wykonując zadanie polegające na likwidowaniu Wysadzaczy Ciach w udanych misjach. Uważacie na wybuchające wypieki!
    • Zdobywajcie talony letnie zbierając smakowite torty urodzinowe w udanych misjach. To zadanie można powtarzać, najedzcie się więc do oporu!
  • Zespoły bohaterów zostały dodane do nagród za ukończenie misji obrony burzowej tarczy 10 w Deskogrodzie, Kamiennym Lesie, Dolinie Samowitości i Twine Peaks.

Uwaga: Wspomnieliśmy o funkcji, która pojawi się w grze w trakcie sezonu 10… Rzućcie na nią okiem!

Poprawki błędów

  • Czasoprzyśpieszacze pojawiają się regularniej w Grach Wojennych.
  • Pułapki w Grach Wojennych nie pozostają już widoczne, po wyczerpaniu ich trwałości.
    • Zużyte pułapki będą usuwane przy każdym wejściu do burzowej tarczy.
  • Kiedy gracz znajduje się niedaleko krańca burzowej tarczy, efekt dźwiękowy jest odtwarzany poprawnie.
  • Kałuże kwasu są wyświetlane poprawnie, gdy modyfikator kałuży kwasu jest aktywny.
  • Przeklęte posągi w symulacji Gier Wojennych „Klątwa” nie znikają już nagle.


Interfejs


  • Okienko wydarzenia w zakładce zadań jest skalowane poprawnie we wszystkich rozdzielczościach.

Poprawki błędów i zmiany

  • W magazynie Zbrojowni w jednej linii wyświetlanych jest 5 elementów zamiast 3.
  • Przycisk „Wyposaż” na ekranie plecaka wyświetlany jest poprawnie, kiedy gracz wykorzystuje przypisane przyciski do zmiany broni.
  • Na ekranie ekwipunku w niektórych sytuacjach wyświetlane były błędne opisy przedmiotów.
  • W niektórych wersjach językowych gry tekst w menu burzowej tarczy migotał.
  • Klucze transformacyjne są wyświetlane poprawnie, jeżeli gracz ma ich ponad 1000.
  • Podgląd lam rentgenowskich zawiera już poprawne opcje.
  • Okienka Symulacji Wojennych i wyzwań otrzymały dźwięki przewijania, gdy gracz wybiera je przy użyciu kontrolera.
  • Jeżeli gracz użył przycisku „Pomiń” po awansowaniu na ekranie zwycięstwa, przy nagrodach wyświetlane były nieprawidłowe teksty.
  • Flagi na ekranie PD dowódcy widocznym w sekwencji z nagrodami za misję są już wyświetlane poprawnie na konsolach.
  • Przy sprawdzaniu waluty zdobytej dzięki lamom gracze widzą sumę z lam zamiast łącznej liczby posiadanej przez nich waluty.
  • Strzałki z listy nagród za misję nie aktualizowały się poprawnie, co powodowało niekiedy, że pojawiały się w niewłaściwych momentach.
  • Z niektórych powiadomień usunięto nadliczbowy komunikat, jak np. w przypadku zaproszeń do znajomych otrzymywanych w strefie.
  • Można już przeciągać górną część paska przewijana na ekranie nagród z lamy.


Wydajność


  • Poprawiono wydajność interfejsu celów misji w grze.
  • Poprawiono wydajność podczas przełączania zakładek w menu schematów.

Poprawki błędów

  • Usunięto błędy powodujące zacinanie się gry w trakcie dialogów samouczka.
  • Usunięto błąd powodujący zacinanie się gry, kiedy gracz po raz pierwszy otwierał mapę w Ratowaniu Świata.


Bohaterowie


  • Dodaliśmy nowego bohatera urodzinowego!
    • Według Jonesy'ego z Brygady Urodzinowej liczy się tylko przeżycie… i czekoladowa posypka. Bardzo lubi posypkę.
    • Profit standardowy: Surwiwalista
      • Likwidacje przywracają 39 pkt. bazowego zdrowia w ciągu 3 s. Czas trwania odnawia się przy kolejnych likwidacjach.
    • Profit dowódcy: Surwiwalista +
      • Likwidacje przywracają 117 pkt. bazowego zdrowia w ciągu 3 s. Czas trwania odnawia się przy kolejnych likwidacjach.
    • Zgarnijcie Jonesy'ego z Brygady Urodzinowej kończąc nowe zadanie Huk-pustaki.
  • Do sklepu okolicznościowego powraca 8-bitowy Mistrz Demolki!
    • Profit standardowy: Wytrzymały Mechanizm
      • Po użyciu zdolności bronie tracą o 40% mniej trwałości, dopóki nie zostaną użyte 2 razy.
    • Profit dowódcy: Wytrzymały Mechanizm +
      • Po użyciu zdolności bronie tracą o 40% mniej trwałości, dopóki nie zostaną użyte 6 razy.
    • Dostępny w sklepie okolicznościowym od 18 lipca, godz. 2:00 czasu polskiego.
  • Możecie zresetować Skamieniałego Ajrisza.
    • Zdecydowaliśmy się na to, z powodu błędu w aktualizacji 9.30. Sprawiał on, że profit Skupienie Jaszczura zapewniał tę samą premię co profit dowódcy, nawet gdy znajdował się w polu innym niż pole dowódcy.

Poprawki błędów

  • Profity bohatera Złe Wieści i Rozkręcenie nie resetowały się poprawnie po przegrzaniu broni.
  • Profit bohatera Wytrzymały Mechanizm nie współpracował poprawnie z broniami białymi.
  • Profity dowódcy Kaskada i Wachlarz Shurikenów działają już poprawnie.
  • Efekty dźwiękowe ognia były odtwarzane zbyt długo po tym, jak gracz użył Smoczego Cięcia wraz z profitem bohatera Smoczy Ogień.
  • Bohaterów Czwartego Lipca można odprawić. Zajmują oni miejsce w ekwipunku.


Bronie i przedmioty


  • Walcie w jubilamy z 2. urodzin Fortnite i świętujcie cały rok łupów!
    •  
    • Nowa jubilama z 2. urodzin Fortnite jest dostępna w zakładce łupów w sklepie Ratowania Świata i kosztuje 1000 talonów letnich.
    • Otwórzcie jubilamę wypełnioną najlepszymi bohaterami i broniami, które pojawiły się w wydarzeniach przez ostatni rok!
    • Każda lama zawiera co najmniej jedną broń i jednego bohatera, a przynajmniej jedno z nich jest w wariancie mitycznym bądź legendarnym.
    • Jubilamy będą dostępne przez dwa tygodnie, od 16 lipca do 1 sierpnia.
      • Po zakończeniu sezonu talony letnie nie będą zamieniane na jubilamy. Wszelkie pozostałe talony zostaną wymienione na lamy SF.

Poprawki błędów

  • Ulepszenie Gammatronu 9000 z epickiego na legendarny działa już poprawnie.
  • Obrońcy strzelają z Łuku Bum Bum z właściwą prędkością.
  • Obniżono wyświetlaną szybkostrzelność Łuku Bum Bum, aby w interfejsie była widoczna poprawna wartość ONS.
    • Nie wpłynie to na rzeczywistą szybkostrzelność Łuku Bum Bum.
  • Pułapka z ogniskiem poprawnie leczy obrońców w okolicy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pułapki z profitami modyfikującymi zdrowie i leczącymi graczy umieszczone w obrębie burzowej tarczy nie działały poprawnie.
  • Naprawiono wyświetlanie przeróbek żywiołowych na następujących zestawach broni:
    • Skałkowe
    • Średniowieczne
    • Wojskowe
    • Rat Rod
    • Zbieracz
    • Steampunkowe
  • Gadżet ze sztandarami nie sprawia już, że budynki na stałe robią się niebieskie.


Rozgrywka


  • Naprawiono błąd, który powodował, że butle z gazem wysadzacza obracały się do przodu i do tyłu przy odbijaniu.

Poprawki błędów

  • Po zakończeniu misji obrońcy poprawnie zwracają bronie, których używali.
  • Przewijanie pułapek na kole jest możliwe, gdy postać jest wyposażona w B.A.Z.Ę.
  • Po zamrożeniu pustaki pozostają podświetlone.
  • W czasie wyświetlania ekranu zwycięstwa gracze nie powinni już wyglądać tak, jak gdyby byli powaleni.


Artykuł i materiały pochodzą z oficjalnego bloga Fortnite: https://www.epicgames.com/fortnite/pl/patch-notes/v9-40

Tagi: #aktualizacja #patch #nowości #zmiana #strzelba-taktyczna


0 Rozpocznij dyskusje jako użytkownik

Przeczytaj także:

Uruchomilismy generator memów!
Uruchomilismy generator memów!

Na stronie właśnie uruchomiliśmy generator memów!Aby dodawać memy musicie być za...

Czytaj
Robot już dostępny w sklepie - Dowódca drużyny mechów!
Robot już dostępny w sklepie - Dowódca drużyny mechów!

Dziś na sklepie pojawił się wcześniej zapowiadany skin zbudowanego niedawno robo...

Czytaj
Jak naprawić kulojazd podczas gry?
Jak naprawić kulojazd podczas gry?

Czy wiedzieliście, że kulojazd można "leczyć"? Taką ciekawostkę odkrył jeden z g...

Czytaj

Fanpage

Fan help / Rynek

15.08

tiON

Jak być lepszym graczem, ...

Przejdź do wątku
12.03

Keks Tajken

Problem z wypadaniem item...

Przejdź do wątku
28.02

5gie

GRA...

Przejdź do wątku
28.02

Premier

Jak wygląda wejście noweg...

Przejdź do wątku
Gry - zobacz na Ceneo.pl

Ostatnie komentarze

07.19

5gie

...

Przejdź do wątku
07.16

Huzar99

Ekstra nagrody, ja się zapisuj...

Przejdź do wątku
04.09

Huzar99

Dobrze, że osłabią kulojazdy b...

Przejdź do wątku
04.06

BOXER

Jak się gra w ekipach to jest ...

Przejdź do wątku
04.05

5gie

no i gitara, mam nadzieje ze j...

Przejdź do wątku
04.04

5gie

XD...

Przejdź do wątku